Vuosikokous su 24.3.2024

Vuoden 2024 vuosikokous pidetään sunnuntaina 24.3.2024 n. klo 13:00 alkaen Hirvihaaran kartanolla, Kartanonlenkki 56, 04680 Mäntsälä.

Tarkemmat tiedot piakkoin virallisessa kokouskutsussa, mutta nappaathan päivämäärän jo itsellesi kalenteriin.

Mikäli haluat asiasi vuosikokoukseen käsiteltäväksi, muista välittää esityksesi hallitukselle 8.2.2024 mennessä kirjallisena aussiehallitus@australianpaimenkoirat.fi.

Ennen vuosikokousta järjestetään luento:

Tervetuloa kuuntelemaan luentoa koirien epilepsiasta
ennen yhdistyksen vuosikokousta 24.3.2024 n. klo. 12:00

Luennoitsijana toimii neurologiaan erikoistunut eläinlääkäri ELT, Neuro-Pet tutkimusryhmän johtaja, apulaisprofessori Tarja Pääkkönen Helsingin yliopistosta. Hän on tutkinut laaja-alaisesti koirien idiopaattista/geneettistä epilepsiaa ja on myös kansainvälisen eläinlääketieteellisen epilepsiatyöryhmän (International Veterinary Epilepsy Task Force, IVETF) jäsen. Luennolla kuulet myös käynnissä olevassa epilepsian biomarkkerit -tutkimu ksesta, jossa yhtenä rotuna on mukana myös australianpaimenkoirat.

Sitovat ilmoittautumiset 10.3. mennessä lomakkeella:

Huomaathan, että kokoukseen ja luennolle ei ole etäosallistumismahdollisuutta!

Linkki lomakkeeseen: Ilmoittautuminen

Samankaltaiset artikkelit